Tuesday, April 5, 2011

Promosi Percubaan Kali Pertama & Kad Diskaun MD2 MaxOil

Promosi Percubaan Kali Pertama

Assalamualaikum W.b.t

Kepada semua pengunjung blog ini, Tahniah kerana anda telah membuat capai yang bijak..Anda akan mendapat sesuatu di sini..Dengan Kad Diskaun MD2 hanya RM10 seumur hidup sementara stok masih ada je, anda mampu merasai & menikmati kualiti Minyak Pelincir Berkualti Litar lumba pada harga diskaun..

Hari saya telah ke pusat jualan diskaun Maxoil Bukit Payong Terengganu untuk minyak pelincir Maxoil Premium Four Stroke 4t untuk Generator Petrol di tapak projek. Saya dimaklumkan bahawa mulai 1 April 2011 semua minyak pelincir Maxoil telah naik harga walaupun semua minyak pelincir jenama lain telah naik harga mereka pada awal tahun lagi...itu saya tak terkejut sangat sebab sebelumni saya dah dikejutkan dengan pelbagai kenaikkan harga barang dan yang terbaru minyak petrol RON97..

Ape yang mengejutkan saya ialah tindakan yang diambil oleh rangkaian pusat jualan harga diskaun Maxoil pantai Timur iaitu Pusat jualan Kuala Terengganu, Gong Badak, Bukit Payong & Kota Bhara telah mengambil tindakan melawan arus dengan menawarkan diskuan untuk pengguna yang belum ada memiliki Kad Diskaun MD2 Maxoil...Ape yang boleh saya katakan di MaxOil sesiapa pun anda, anda tetap dihargai..mengapa bayar lebih jika dengan Maxoil anda mampu berjimat selari dengan motto "KUALITI PADA HARGA DISKAUN SEUMUR HIDUP'.

Sehubungan dengan itu, PUSAT JUALAN DISKAUN MAXOIL JERTEH turut akan mengambil langkah yang sama apabila ia dibuka secara rasmi dalam tempoh terdekat. Semoga Allah permudahkan segala urusan kami & berjaya mencapai visi yang dicanangkan..

Berikut adalah "PROMOSI PERCUBAAN KALI PERTAMA" yang dimaksudkan untuk khas kepada semua pengguna yang masih belum ada KAD DISKAUN MD2 MAXOIL :-

  1. KUPON Jimat berjumlah RM14.00 untuk belian Satu Set Sekali Servis
  2. Kupon Jimat berjumlah RM6.00 untuk belian Satu  Botol Minyak Pelincir Kereta sahaja
  3. Kupon Jimat berjumlah RM2.00 untuk belian Satu  Botol Minyak Pelincir 4T, 2T & Motosikal sahaja


Mengapa anda semua hendak mendapat diskaun hanya sekalije dengan jumlah yang sikit lak tu jika anda Berdaftar Sebagai Pemegang Kad Diskaun MD2 Maxoil anda boleh mendapat penjimatan yang lebih lagi dan seumur hidup dengan hanya RM10 je dan tiada lagi kos tahunan.

*Kad Akan Di Pos Terus Oleh Pihak HQ MAXCARE SDN BHD Ke Alamat Yang Anda Daftarkan, 100% Dijamin...!!!

GUNA "MAXOIL 3 KALI" ANDA PASTI LUPAKAN YANG LAIN..

Dengan Kad Diskaun MD2 Maxoil banyak kelebihan yang anda dapat sepertimana berikut:-

1. Menikmati kualiti pada diskaun untuk semua Produk.
 Harga murah seumur hidup (lebih jimat dari harga pasaran)
 2. Menikmati untung 22% rebat baucar produk
 3. Menikmati mata poin dan tebus hadiah.
 Setiap belian RM1 = 1poin
 4. Success News terus ke peti surat rumah anda
 5. Hadiah hari jadi dengan 50% Potongan harga.
 6. Laluan menjadi Usahawan Aktif (UA)

Daftarlah segera sementara stok masih ada...untuk makluman hanya 10,000 kad saja ditawarkan diseluruh Malaysia...Cepatlah rebut peluang ini..Daftarlah kad diskaun MD2 anda dengan kami di sini.




Sumber Dari:
http://mcsmaxoil-md2.blogspot.com

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...